Měli jste dopravní nehodu a nevíte jak postupovat?
Ušetřete si čas i starosti při řešení škodních události.
Vyřídíme všechny potřebné dokumenty a komunikaci s pojišťovnou, abyste se mohli soustředit na důležitější věci.
Naše služby
Často kladené dotazy
1. Jaké typy škodních událostí vyřizujeme?
Specializujeme se na škody vzniklé na vozidlech. Jedná se především o škodní události z pojištění odpovědnosti při provozu vozidla (= povinné ručení) a havarijního pojištění.
Pokud máte konkrétní otázky týkající se Vaší situace, neváhejte nás kontaktovat na emailovou adresu: nehodapohoda@gmail.com
2. Musím komunikovat jako Váš zákazník s pojišťovnou?
Ne, nemusíte. Naším cílem je ulehčit vám celý proces, takže veškerou komunikaci s pojišťovnou vyřídíme za vás. Stačí, když nám poskytnete plnou moc ke komunikaci s pojišťovnou, potřebné informace s nezbytnými dokumenty a my se postaráme o zbytek.
3. Jak dlouho trvá vyřízení škodní události?
Doba vyřízení škodní události se může lišit v závislosti na složitosti případu a rychlosti komunikace pojišťovny. Snažíme se proces co nejvíce urychlit a vyřizujeme škodní události v co nejkratším termínu. Od našich odborníků také budete dostávat průběžné informace o stavu Vašeho případu.
4. Jaká je cena Vašich služeb?
Cena našich služeb se odvíjí od aktuálního ceníku, který naleznete v odkazu. Momentálně nabízíme 2 služby. Uvedené ceny jsou konečné, tím pádem neplatíte nic navíc. Naším cílem je poskytnout Vám co nejefektivnější a nejdostupnější řešení.
